Wervingscampagne Medair puzzelboekje

, , , , , , , ,

Stichting Medair wil de achterban vergroten. Als wervingsmiddel werden er gratis puzzelboekjes voor de zomervakantie weggegeven. Op verschillende christelijke media-kanalen zoals Nederlands dagblad, Reformatorisch dagblad en Terdege werden advertenties geplaatst. De achterban van Cvandaag ontving een eenmalige mailing om het gratis puzzelboek op te vragen via een formulier op medair.org. Naderhand kregen de ontvangers een verzoek voor een donatie voor de verzendkosten en daarna een verzoek om te doneren aan een van de projecten van Medair en/of werden meegenomen met de nieuwsbrief updates.

Deze puzzelboeken werden verstuurd in een passende envelop en brief, samen met een eigen puzzelwedstrijd waarmee je een ‘Marius van Dokkum’-1000 stukjes puzzel kon winnen. Deze opdracht werd in samenwerking gedaan met Jonathan Ontwerpt die de landingspagina verzorgde en de automatische mailingen via Mailchimp inregelde. Uiteraard deden we veel in overleg én samen met de opdrachtgever Medair. De actie werd wegens succes herhaald aan het einde van 2022.

 

Vaardigheden

Gepubliceerd op

december 12, 2022