In een gelegenheidstrio werkten we samen om een magazine te realiseren om het centraal gelegen conferentiecentrum De Aker in Putten in de spotlights te zetten. Samen met Marjolijn Bos van M3 Creatie en Henry Vlijm, manager bij De Aker werkten we eerst aan een advertentie-uitgave, waarbij adverteerders konden aanhaken om in de gemeente Putten onder de aandacht te komen.
Het magazine laat de verbouwing zien in het kloppend hart van Putten én het jubileum omdat het kerkelijk centrum 50 jaar bestaat. Achterop hebben we de open dag gepromoot waarbij heel Putten welkom is om een kijkje te nemen. Met de verbouwing kwam er een nieuw terras buiten, pui, nieuwe inrichting én een nieuw kleurenpalet wat doorgetrokken werd in het magazine. En dus een tikkeltje anders is dan het huidige logo. Het magazine wordt verspreid in heel de gemeente Putten met de lokale krant De Puttenaer én met de Puttense Kerkbode.
Leuk detail is dat ‘vrienden van’ konden adverteren. In plaats van de logootjes overzichtelijk te tonen, zijn ze vormgegeven op een prikbord met daarbij een prijsvraag van een missende website. Uiteraard is het magazine opvallender gemaakt door m’n handelsmerk, een hoogte van 27 cm in plaats van de gebruikelijke 30 cm.