Opdracht: Ontwerp een A5 brochure waarbij ontvangers ‘verleid’ worden om op de website zich aan te melden voor een bijeenkomst of gratis magazine. Hoe kunnen we de ontvangers begeleiden naar de website?

Opdrachtgever: Stichting Near East Ministry

Ruim 62.000 brochures vielen op vrijdag 24 januari op deurmatten in Nederland en België bij mensen die de krant Israel Actueel ontvangen. Stichting Near East Ministry kreeg het aanbod van collega organisatie Christenen voor Israël om een A5-brochure bij te sluiten over het werk wat de organisatie doet. Om onder een breed publiek onder de aandacht komen, is deze mogelijkheid optimaal benut. 

Van papier naar web
In de brochure zijn verschillende short url’s opgenomen naar webpagina’s. Het doel van de brochure is om de ontvangers te verleiden naar de website. Het liefst dat ze zich aanmelden voor een bijeenkomst of een gratis magazine bestellen. De webteksten en opmaak zijn speciaal voor deze actie opgefrist en de homepage is aangepast. De actie is goed te meten via de webstatistieken van nemnieuws.nl en het aantal ingevulde formulieren.

Bekijk de flyer >>>

Trefwoorden: print & web, brochure, bijeenkomst, voorstellen, samenwerking, magazine,

Leave a comment

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *